آ
-
آتش افروز، عسکر
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
آخش، آرش
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
ا
-
ابراهیمی مقدم، حسین
مدلیابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبکهایحلمسئله با نقش واسطهای پایستگیتحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]
-
احراری، عماد الدین
رابطه ساختاری خودکنترلی و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]
-
افشاری، سعید
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
-
اکبری، احمد رضا
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
-
اکبرپور زنگلانی، محمدباقر
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]
-
امیدیان، مرتضی
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
ب
-
باقرپور، معصومه
اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفههای هویت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 97-106]
-
بیان فر، فاطمه
تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیشدبستانی بر مولفه های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکتکنندگان دورههای آموزش آزاد دانشگاه پیامنور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 75-84]
-
بحرینی، آناهیتا
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
-
بیرامی، مجتبی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
پ
-
پورسلطانی زرندی، حسین
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ادراک دانش آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 9-22]
-
پورشهریار، حسین
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
ت
-
ترابی، فرناز
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
-
تمنایی فر، محمدرضا
نقش واسطهای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]
ج
-
جعفری ده آبادی، مهدیه
نقش واسطهای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]
ح
-
حجازی، الهه
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
-
حسنی، کاظم
پیش بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعللورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]
-
حقی، نجمه
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
-
حکیم زاده، رضوان
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
د
-
داستانپور، طیبه
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
داوری، رحیم
مدلیابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبکهایحلمسئله با نقش واسطهای پایستگیتحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]
ر
-
ربیعی، داود
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
-
رشیدی پور، فاطمه
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
-
رهدار، مینا
اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفههای هویت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 97-106]
-
روشن چسلی، رسول
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
س
-
سرمدی، محمدرضا
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
سرمدی، محمدرضا
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
-
سلطانی، امان ...
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
-
سهرابی، پرستو
پیش بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعللورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]
ش
-
شاهسواری، محمودرضا
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
-
شبیری، سید محمد
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
-
شکری، امید
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
-
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
ص
-
صادقی، الهه
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفههای هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 85-85]
-
صالحی تبار، روح الله
مدلیابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبکهایحلمسئله با نقش واسطهای پایستگیتحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]
-
صیف، محمدحسن
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
-
صفرنژاد، مهری
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
-
صفوی پور نایینی، سیماالسادات
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
ط
-
طالبی، سعید
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
ع
-
عباسی، فهیمه
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
-
عربزاده، مهدی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
علی پور، فاطمه
رابطه ساختاری خودکنترلی و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]
-
علمالهدی، سیدعلی
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
ف
-
فتح ابادی، جلیل
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
-
فراهانی، ابوالفضل
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
-
فرج اللهی، مهران
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
فرج الهی، مهران
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
-
فرید، ابوالفضل
رابطه ساختاری خودکنترلی و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]
ک
-
کاوسیان، جواد
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
کدیور، پروین
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
کرامتی، هادی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
کرمی، ابوالفضل
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
-
کرمعلیان، حسن
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
م
-
محبوبی، طاهر
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]
-
محمدخانی، محی الدین
پیش بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعللورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]
-
مرادی، شهاب
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
-
مرادی سیاسر، غلامرضا
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
-
مسیح پور، نرگس
نقش تبیینکنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیینگری تحصیلی در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با میانجیگری هیجانهای تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
-
مصطفایی، علی
تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیشدبستانی بر مولفه های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکتکنندگان دورههای آموزش آزاد دانشگاه پیامنور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 75-84]
-
مصلح، سید قاسم
رابطه ساختاری خودکنترلی و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]
-
منظری توکلی، حمدا...
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
-
موسوی، شکوفه
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
ن
-
نادری، حبیب الله
نقش تبیینکنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیینگری تحصیلی در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با میانجیگری هیجانهای تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
-
نصیری، زهرا
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
ه
-
هاشمی، سهیلا
نقش تبیینکنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیینگری تحصیلی در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با میانجیگری هیجانهای تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]